Методичний дороговказ

Люди, які втілюють ідеї і поширюють їх, керують світом

Ректор ДОІППО оголосив подяку педагогам з Солонянського району

5f0259c924f2Вітаємо Кравченко Людмилу Іванівну, заступника директора з навчально-виховної роботи Сурсько-Михайлівської СШ та Солов'я Олександра Вікторовича, вчителя інформатики Олександропільського НВК, яким   за активну участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній  конференції «Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку» Романенко Михайло Ілліч, ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти оголосив подяку.

Наші колеги взяли участь у роботі секційних засідань конференції. Людмила Іванівна підготувала доповідь "Розвиток дитячої обдарованості на засадах випереджаючої осві для сталого розвитку", а Олександр Вікторович розповів про дистанційне навчання як складову медіаосвіти.

 Стаття Олександр Вікторовича "Дистанційне навчання як складова медіаосвіти" надрукована в збірнику матеріалів конференції.

Шановні колеги!

Ми пишаємося  Вами та  впевнені, що ви  ще неодноразово порадуєте нас новими досягненнями! 

Нехай життєва стабільність та родинний затишок додадуть Вам сил для нових творчих  успіхів та перемог!

  5-6 грудня 2013 року на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку».

Організаторами конференції стали департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Мета конференції: визначити та розкрити найбільш важливі проблеми взаємодії філософії, освіти, культури, методологію, методику та технології випереджаючої освіти для сталого розвитку як основи модернізації сучасної системи освіти, обмінятися досвідом щодо психолого-педагогічних аспектів здійснення інноваційної діяльності, креативної освіти в інтересах сталого розвитку, управління сучасною школою у контексті освіти для сталого розвитку, практики упровадження її складових – екологічної освіти, гендерної освіти, медіаосвіти, соціального партнерства, здоров’язбереження.

У конференції взяли участь науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів та післядипломної педагогічної освіти, директори та вчителі середніх загальноосвітніх навчальних закладів, представники департаментів, управлінь і відділів освіти, докторанти, аспіранти, здобувачі, студенти з Київської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської, Львівської, Рівненської, Івано-Франківської, Тернопільської, Чернівецької, Харківської, Херсонської, Закарпатської областей України, Кримської автономної республіки , м. Санкт-Петербурга (Росія) (всього близько 300 учасників).

Під час роботи конференції було забезпечено роботу таких секцій з відповідними напрямками обговорення:

Секція 1. Філософія, освіта, культура: актуальні проблеми взаємодії. Гендерна освіта в контексті сучасних освітніх процесів. Соціальне партнерство як феномен інноваційної освітньої діяльності. Філософські аспекти здоров`язбереження у контексті випереджаючої освіти.

Секція 2. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як основа модернізації сучасної системи освіти: методологія, методика, технології. Практика освіти для сталого розвитку: досвід навчальних закладів України. Екологічна освіта в інтересах сталого розвитку.

Секція 3. Психолого-педагогічні аспекти здійснення інноваційної освітньої діяльності. Креативна освіта в інтересах сталого розвитку. Особливості управління освітою в інтересах сталого розвитку.

Секція 4. Медіаосвіта як напрямок випереджаючої освіти.

За матеріалами