Методичний дороговказ

Люди, які втілюють ідеї і поширюють їх, керують світом




Статті




5 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Модель «Десяткові дроби».

Модель допомагає учням навчитись читати десяткові дроби, називати класи та розряди їх, а також округлювати десяткові дроби. Розраховано на  учнів 5 класу  загальноосвітньої школи та вчителів математики./17 ст.

Говоруха Валентина Сергіївна, вчитель математики,  Військова середня загальноосвітня школа.

 

Методичний посібник « Розвиток креативного мислення на уроках математики в 5  - 6 класах»

Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках математики у 5 – 6  класах Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню  інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми.  Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні.  /17 ст.

Клешня Наталя Семенівна.   вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа.

Модель « Звичайні  дроби»

Модель допомагає учням навчитись читати звичайні  дроби,  порівнювати їх , виконувати арифметичні дії над ними  Розраховано на  учнів 5 класу  загальноосвітньої школи та вчителів математики.

Клешня Наталя Семенівна.   вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа.

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст

У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів.

Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

Збірник задач на екологічну тематику  «Обчисли і поміркуй»  / 10 ст.

Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища

Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська  неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області

«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст..

Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.

 

Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Десяткові дроби / 10 ст.

Тестові завдання для поточного та тематичного оцінювання знань учнів 5 класу по темі „Десяткові дроби“

Сердюк Ганна Йосипівна,Вчитель математики,    КЗО  „Калинівська неповна середня загальноосвітня школа  І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області“

«Відношення. Пропорції» / 25 ст.

Методичний посібник для вчителя. У даному посібнику представлені  розробки уроків з використанням педагогічної технології критичного мислення. Ця тема посідає важливе місце у вивчені не лише математики. Дані поняття та їх властивості часто застосовуються у фізиці та хімії. Вміння працювати з відсотками є необхідним для кожної людини.

Соколенко Ганна Миколаївна, вчитель  математики, КЗО «Малокалинівська неповна середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

Мистецтво усного обчислення /10 ст.

В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів

Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

«Способи усного рахунку»

У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на  уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

6 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Подільність натуральних чисел. Дидактичні матеріали. 6 клас/ 14 ст.

Матеріали розраховані на учнів 6 класу. Завдання можна використовувати з метою закріплення та контролю рівня навчальних досягнень учнів та узагальнення  знань учнів.

 

Добровольська Лариса Олександрівна, вчителька математики,  КЗО «Єлізарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради   Дніпропетровської області».

 

Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст.

В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці.

Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”.

Методичний посібник « Розвиток креативного мислення на уроках математики в 5  - 6 класах.»

Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках математики у 5 – 6  класах Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню  інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми.  Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні.  /17 ст.

Клешня Наталя Семенівна.   вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа.

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст

У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів.

Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

Збірник задач на екологічну тематику  «Обчисли і поміркуй»  / 10 ст.

Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища

Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська  неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області

«Тестові завдання  з  математики  для  учнів 6-го класу»/ 30 ст.

Посібник призначений  для  проведення контрольних робіт  у тестовій формі. Різнорівневі завдання  складено  відповідно  до  діючої програми і дають можливість врахувати   індивідуальні можливості школярів , сприяють підвищенню рівня  знань і умінь  дітей.

Потрус Неля Миколаївна , вчитель математики КЗО « Промінської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області

«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст..

Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.

 

Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Мистецтво усного обчислення /10 ст.

В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів

Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

«Способи усного рахунку»

У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на  уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

7клас

Назва роботи

Анотація

Автор

«Теоретичний та практичний тренінг. Алгебра, геометрія 7 клас»

Посібник складається з двох частин: картки для перевірки теоретичних знань і картки для перевірки практичних знань учнів . Призначений для перевірки рівня засвоєння учнями теоретичного матеріалу та для контролю вміння застосовувати набуті знання на практиці, а також володіння навичками читати і аналізувати матеріал, поданий графічно

Голіченко Валентина Дмитрівна, вчитель математики та фізики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

 

Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст.

В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці.

Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”.

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Тестові завдання з геометрії у 7 класі»

Чотири варіанти тематичних і підсумкових робіт, які дозволять здійснити ефективно в формі тестів в програмі ADTester контроль за засвоєнням учнями основного рівня з окремих тем геометрії у 7 класі.

Корнєєва М.Ф. – вчитель математики, вчитель інформатики комунального закладу освіти «Письмечівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області

«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст

У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів.

Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

Збірник задач на екологічну тематику  «Обчисли і поміркуй»  / 10 ст.

Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища

Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська  неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області

«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст..

Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.

 

Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Мистецтво усного обчислення /10 ст.

В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів

Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

«Способи усного рахунку»

У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на  уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

8 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Методичний посібник «Розвиток креативного мислення на уроках геометрії у 8 класі.»

Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках геометрії у 8 класі. Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми.  Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні.  Розрахований посібник на учнів та вчителів математики загальноосвітніх середніх шкіл./17 ст.

Говоруха Валентина Сергіївна, вчитель математики,  Військова середня загальноосвітня школа.

 

Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст.

В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці.

Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”.

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст

У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів.

Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст..

Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.

 

Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Мистецтво усного обчислення /10 ст.

В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів

Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

«Способи усного рахунку»

У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на  уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

9 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Вивчення теми  «Многокутники» за дистанційною формою навчання /15 ст.

Робота спрямована на надання допомоги учневі 9 класу самостійно опанувати тему «Многокутники». В роботі подані завдання Держстандарту по даній темі з вказівками щодо їх виконання, а також диференційовані завдання для самостійної та контрольної робіт. Рекомендовано для вчителів математики; до усіх завдань є відповіді.

Вовк Людмила Георгіївна, вчитель математики КЗО «Криничанська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

 

Використання комп’ютерів на уроках математики. / 8 ст.

Програми для перевірки знань учнів з теми « Площі»  9 клас. Рекомендовано для використання на уроках математики при проведенні самостійних робіт

Водоп’янова Л.М., вчитель математики та інформатики, КЗО « Микільська на Дніпрі середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів».

«Використання методу повторення при підготовці учнів 9 класу до державної підсумкової атестації»/ 20 ст.

Даний посібник містить завдання, що допоможуть вчителю грамотно та ефективно організувати повторення навчального матеріалу для підготовки учнів 9 класу до державної підсумкової атестації. Показана різна структура уроків повторення. Завдання зібрані в уроках повторення  допоможуть учневі класифікувати вивчене, використовувати різні творчі підходи до розв’язку задач з математики, встановлювати логічні зв’язки між математичними поняттями.

Гапонюк Світлана Володимирівна, вчитель математики,

КЗО «Звонецько-Хутірська НСЗШ І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст.

В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці.

Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”.

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст..

Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.

 

Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Математика - барометр цивілізації. /21 ст.

Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації

Слаква Валентина Миколаївна,   вчитель математики,

КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів  Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

Основні результати вивчення курсу “Алгебра 9 клас” та приклади контролю за їх досягненням /36 ст.

Матеріал  брошури дозволить вчителю диференціювати викладання предмету. Дібрати різнорівневі завдання для контролю засвоєння знань учнями.

Фокін Олексій Вікторович, вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти “Петриківська неповна середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області.

10 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Моделі: "Геометрія своїми руками" / 12 моделей.

Матеріал допомагає наочно уявити стереометричні моделі правильних многокутників, розділ геометрії "Перпендикулярність в просторі".

 

Бойко Олександра Миколаївна, вчитель математики, Комунальний заклад освіти "Тритузнянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області

«Рівневі завдання з фізики для 10 класу»

У збірник ввійшли рівневі завдання для учнів за програмою 10 класу. Посібник призначений для перевірки теоретичних знань з фізики, а також знань фізичних законів і формул. Завдання складаються з чотирьох блоків (по п’ять питань у кожному), які відносяться до різних рівнів складності

Голіченко Валентина Дмитрівна, вчитель математики та фізики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

«Дидактичний матеріал з математики для вчителя»,/15 ст.

Матеріал розрахований для учнів 10-11 класу, вчителів математики при вивченні теми «Показникові функція», «Логарифмічна функція», «Тригонометрична функція»

Головко Наталія Григорівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської  районної ради Дніпропетровської області»

Навчально – методичний  посібник з математики для дистанційного

навчання учнів 10-го класу / 25 ст

Посібник містить теоретичний матеріал для самостійного навчання учнів.

Григоренко Сергій Миколайович, вчитель математики комунального акладу освіти «Широчанська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

«Саморобні паперові наочні посібники із стереометрії» /  12 ст.

Наочні посібники виготовляються в позаурочний час на заняттях математичного гуртка. Ця робота сприяє більш глибокомузасвоєнню учнями шкільного курсу математики і того матеріалу, що вивчається у гуртку. Використання посібників на уроках допомагає унаочнити виучуваний матеріал, розвиває просторову уяву

Компанієць Лідія Федосіївна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

Поліграфічна продукція, «Різноманітні способи розв’язування тригонометричних рівнянь»,/20 ст.

Охоплює матеріал з тригонометрії, призначений для учнів загальноосвітніх шкіл та вчителів. У ньому розглянуто основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь та нерівностей

Кульбіда Ірина Василівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської  районної ради Дніпропетровської області»

Математичні диктанти для 10 класу /20 ст.

У дану розробку ввійшли завдання, які регулярно і систематично використовуються на різних етапах уроку. Математичні диктанти дозволяють перевірити рівень логічного, комбінаторного й візуального мислення учнів і здійснити контроль рівня їхніх навчальних досягнень. Щоб полегшити працю вчителя в кінці кожного математичного диктанту подані відповіді

Овдієнко Ліана Олександрівна, вчитель математики комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

Математика - барометр цивілізації. /21 ст.

Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації

Слаква Валентина Миколаївна,   вчитель математики,

КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів  Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»

11 клас

Назва роботи

Анотація

Автор

Моделі: "Геометрія своїми руками" / 12 моделей.

Матеріал допомагає наочно уявити стереометричні моделі правильних многокутників, розділ геометрії "Перпендикулярність в просторі".

 

Бойко Олександра Миколаївна, вчитель математики, Комунальний заклад освіти "Тритузнянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області

«Дидактичний матеріал з математики для вчителя»,/15 ст.

Матеріал розрахований для учнів 10-11 класу, вчителів математики при вивченні теми «Показникові функція», «Логарифмічна функція», «Тригонометрична функція»

Головко Наталія Григорівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської  районної ради Дніпропетровської області»

Дистанційне навчання. Нестандартні форми розв’язування  тригонометричних рівнянь /10 ст.

Робота призначена для випускників шкіл, які готуються до зовнішнього незалежного оцінювання . Розглянуто форми і методи розв’язування тригонометричних рівнянь, які не розглядаються в шкільному курсі, але в більшості своїй є універсальними. Доповнено тестами для  самоперевірки

Григоренко Наталія Василівна, вчитель математики Комунального закладу освіти „Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”.

Математичні тести з теми «Піраміда та її застосування» / 16 ст.

Тестові завдання підібрані з урахуванням програмових вимог геометрії 11 класу. Завдання розраховані для учнів 11 класі і диференційовані за трьома рівнями складності. Дані завдання можна використовувати як для навчальної роботи так і для контролю рівня навчальних досягнень учнів.

Зірніченко Галина Іванівна, вчителька математики, КЗО «Єлізарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

Логарифми. Логарифмічні рівняння і нерівності /15 ст.

Метою посібника є надання методичної допомоги при вивченні теми «Логарифми. Логарифмічні рівняння і нерівності». Він буде корисний учням у підготовці до уроків та зовнішнього незалежного оцінювання, а також вчителям загальноосвітніх навчальних закладів.

Земляна Тетяна Іванівна, вчитель математики комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

«Елементи цікавої математики» /8 ст.

Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал.

Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики,

КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів».

Практикум з розв’язання рівнянь з параметрами / 30 ст.

Посібник пропонується як навчально-методична розробка для вчителів математики та учнів, які особливо цікавляться поглибленим вивченням математики.

Збірник стане у пригоді для успішної підготовки до ЗНО та ДПА.

Ковальчук Ольга Іванівна, вчитель математики, КЗО «Олександропільська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

«Саморобні паперові наочні посібники із стереометрії» /  12 ст.

Наочні посібники виготовляються в позаурочний час на заняттях математичного гуртка. Ця робота сприяє більш глибокомузасвоєнню учнями шкільного курсу математики і того матеріалу, що вивчається у гуртку. Використання посібників на уроках допомагає унаочнити виучуваний матеріал, розвиває просторову уяву

Компанієць Лідія Федосіївна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат.

Поліграфічна продукція. Посібник для підготовки учнів до зовнішнього оцінювання “Секрет успіху ”

Посібник призначений для використання на додаткових уроках математики та репетиторства

Купрієнко Віктор Володимирович, вчитель математики, Башмачанська середня загальноосвітня школи

Математика - барометр цивілізації. /21 ст.

Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації

Слаква Валентина Миколаївна,   вчитель математики,

КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів  Солонянської районної ради Дніпропетровської області».

«Комп’ютер на уроках математики»

Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо.

Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики,

Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»