Опорні заклади освіти 2015\16 н.р.
Школа |
Проблема |
Керівник опорної школи |
|||
методист |
представник |
||||
Шляхи забезпечення ефективності методичної роботи та досягнення сталих результатів |
Шерстюк Б.В. |
Кацевич Н.М. |
|||
Створення моделі школи - центру формування екологічної компетентності у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку |
Шерстюк Б.В. |
Могила О.О. |
|||
Використання превентивних проектів для створення здоров’язберігаючого середовища в навчальному закладі |
Шмигельський М.С. |
Соловей Л.Є. |
|||
Формувння життєвих компетентностей через впровадження різних форм і методів роботи зі здібними учнями |
Гарус Л.М. |
Шумейко С.В. |
|||
Використання народних ремесел у формуванні технічних компетентностей учнів |
Сутуга О.М. |
Шмигельський А.С. |
|||
Роль краєзнавчої роботи у розвитку пізнавальної активності учнів, формуванні їх громадянської позиції |
Копейко Т.М. |
Біжко І.М. |
|||
Героїко-патріотичне виховання як складова громадянської освіти учнів загальноосвітнього навчального закладу |
Грабко Т.А., Шмигельський М.С. |
Пшенічнікова В.С. |
|||
Створення школи олімпійської освіти |
Шмигельський М.С. |
Баралей І.М. |
|||
Гринчук С.О. |
Алькема С.Я. |
||||
Громадянське виховання особистості на основі використання народних традицій, історії рідного краю, національних цінностей українського народу. |
Грабко Т.А. |
Бігун М.В. |
|||
Моніторинг розвитку та саморозвитку вчителів і учнів школи як умова їх особистісного і професійного зростання . |
Некрасова Т.С. |
Кириченко А.В. |
|||
Швидка методична допомога (Початкова школа)
Моніторинг якості освіти
Організація дистанційного навчання старшокласників – ключовий елемент впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на сучасному етапі»
|
Гринчук С.О.
Некрасова Т.С.
Сутуга О.М.
Счастливцева М.А. |
Миргородська Л.М.
Бондар В.О.
Пушко І.В.
Бондар В.А. |
Опорні заклади у 2014-2015 навчальному році
Школа |
Проблема |
Керівник опорної школи |
|
методист |
представник |
||
Шляхи забезпечення ефективності методичної роботи та досягнення сталих результатів |
|
Кацевич Н.М. |
|
Створення моделі школи - центру формування екологічної компетентності у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку |
|
Могила О.О. |
|
Використання превентивних проектів для створення здоров’язберігаючого середовища в навчальному закладі |
Шмигельський М.С. |
Соловей Л.Є. |
|
Формувння життєвих компетентностей через впровадження різних форм і методів роботи зі здібними учнями |
Гарус Л.М. |
Шумейко С.В. |
|
Використання народних ремесел у формуванні технічних компетентностей учнів |
Сутуга О.М. |
Шмигельський А.С. |
|
Роль краєзнавчої роботи у розвитку пізнавальної активності учнів, формуванні їх громадянської позиції |
Копейко Т.М. |
Біжко І.М. |
|
Героїко-патріотичне виховання як складова громадянської освіти учнів загальноосвітнього навчального закладу |
Грабко Т.А., Шмигельський М.С. |
Пшенічнікова В.С. |
|
Шмигельський М.С. |
Баралей І.М. |
||
Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу в ЗНЗ |
Гринчук С.О. |
Алькема С.Я. |
|
Громадянське виховання особистості на основі використання народних традицій, історії рідного краю, національних цінностей українського народу. |
Грабко Т.А. |
Бігун М.В. |
|
Моніторинг розвитку та саморозвитку вчителів і учнів школи як умова їх особистісного і професійного зростання . |
Некрасова Т.С. |
Костенко Н.П. |
|
Швидка методична допо-мога (Початкова школа) |
Гринчук С.О. |
Миргородська Л.М. |
|
Опорні ДНЗ |
|||
|
Впровадження інноваційних технологій в системі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку в тому числі з вихованцями з особливими потребами |
Голощапова Л.П. |
Васильєва Н.Г. |
|
Створення умов для реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти |
Голощапова Л.П. |
Лійв Н.В. |
Башмачанський ДНЗ |
Родинне виховання та його вплив на особистісний розвиток дитини |
Голощапова Л.П. |
Любченко Л.І. |