Статті
5 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Модель «Десяткові дроби». |
Модель допомагає учням навчитись читати десяткові дроби, називати класи та розряди їх, а також округлювати десяткові дроби. Розраховано на учнів 5 класу загальноосвітньої школи та вчителів математики./17 ст. |
Говоруха Валентина Сергіївна, вчитель математики, Військова середня загальноосвітня школа.
|
Методичний посібник « Розвиток креативного мислення на уроках математики в 5 - 6 класах» |
Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках математики у 5 – 6 класах Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми. Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні. /17 ст. |
Клешня Наталя Семенівна. вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа. |
Модель « Звичайні дроби» |
Модель допомагає учням навчитись читати звичайні дроби, порівнювати їх , виконувати арифметичні дії над ними Розраховано на учнів 5 класу загальноосвітньої школи та вчителів математики. |
Клешня Наталя Семенівна. вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа. |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст |
У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів. |
Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
Збірник задач на екологічну тематику «Обчисли і поміркуй» / 10 ст. |
Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища |
Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області |
«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст.. |
Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.
|
Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
|
Десяткові дроби / 10 ст. |
Тестові завдання для поточного та тематичного оцінювання знань учнів 5 класу по темі „Десяткові дроби“ |
Сердюк Ганна Йосипівна,Вчитель математики, КЗО „Калинівська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області“ |
«Відношення. Пропорції» / 25 ст. |
Методичний посібник для вчителя. У даному посібнику представлені розробки уроків з використанням педагогічної технології критичного мислення. Ця тема посідає важливе місце у вивчені не лише математики. Дані поняття та їх властивості часто застосовуються у фізиці та хімії. Вміння працювати з відсотками є необхідним для кожної людини. |
Соколенко Ганна Миколаївна, вчитель математики, КЗО «Малокалинівська неповна середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
Мистецтво усного обчислення /10 ст. |
В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів |
Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
«Способи усного рахунку» |
У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
6 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Подільність натуральних чисел. Дидактичні матеріали. 6 клас/ 14 ст. |
Матеріали розраховані на учнів 6 класу. Завдання можна використовувати з метою закріплення та контролю рівня навчальних досягнень учнів та узагальнення знань учнів.
|
Добровольська Лариса Олександрівна, вчителька математики, КЗО «Єлізарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».
|
Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст. |
В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці. |
Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”. |
Методичний посібник « Розвиток креативного мислення на уроках математики в 5 - 6 класах.» |
Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках математики у 5 – 6 класах Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми. Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні. /17 ст. |
Клешня Наталя Семенівна. вчитель математики . Військова середня загальноосвітня школа. |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст |
У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів. |
Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
Збірник задач на екологічну тематику «Обчисли і поміркуй» / 10 ст. |
Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища |
Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області |
«Тестові завдання з математики для учнів 6-го класу»/ 30 ст. |
Посібник призначений для проведення контрольних робіт у тестовій формі. Різнорівневі завдання складено відповідно до діючої програми і дають можливість врахувати індивідуальні можливості школярів , сприяють підвищенню рівня знань і умінь дітей. |
Потрус Неля Миколаївна , вчитель математики КЗО « Промінської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області |
«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст.. |
Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.
|
Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
|
Мистецтво усного обчислення /10 ст. |
В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів |
Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
«Способи усного рахунку» |
У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
7клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
«Теоретичний та практичний тренінг. Алгебра, геометрія 7 клас» |
Посібник складається з двох частин: картки для перевірки теоретичних знань і картки для перевірки практичних знань учнів . Призначений для перевірки рівня засвоєння учнями теоретичного матеріалу та для контролю вміння застосовувати набуті знання на практиці, а також володіння навичками читати і аналізувати матеріал, поданий графічно |
Голіченко Валентина Дмитрівна, вчитель математики та фізики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області»
|
Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст. |
В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці. |
Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”. |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Тестові завдання з геометрії у 7 класі» |
Чотири варіанти тематичних і підсумкових робіт, які дозволять здійснити ефективно в формі тестів в програмі ADTester контроль за засвоєнням учнями основного рівня з окремих тем геометрії у 7 класі. |
Корнєєва М.Ф. – вчитель математики, вчитель інформатики комунального закладу освіти «Письмечівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області |
«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст |
У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів. |
Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
Збірник задач на екологічну тематику «Обчисли і поміркуй» / 10 ст. |
Посібник задач призначений для вчителів та учнів 5-7 класів. Матеріал посібника сприяє формуванню екологічних переконань учнів на уроках математики, вихованню свідомого і бережливого ставлення до природних багатств, прагнення зберегти чистоту навколишнього середовища |
Петренко Світлана Григорівна, вчитель математики, КЗО «Новопокровська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянського району Дніпропетровської області |
«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст.. |
Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.
|
Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
|
Мистецтво усного обчислення /10 ст. |
В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів |
Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
«Способи усного рахунку» |
У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
8 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Методичний посібник «Розвиток креативного мислення на уроках геометрії у 8 класі.» |
Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку креативного мислення на уроках геометрії у 8 класі. Пропонуються практичні завдання які сприяють, пробудженню інтересу, зацікавленості учнів до вивчення теми. Є завдання підвищеного рівня, а також олімпіадні. Розрахований посібник на учнів та вчителів математики загальноосвітніх середніх шкіл./17 ст. |
Говоруха Валентина Сергіївна, вчитель математики, Військова середня загальноосвітня школа.
|
Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст. |
В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці. |
Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”. |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Творчі завдання, дидактичні ігри, задачі, вправи» / 26 ст |
У даному посібнику вміщено завдання з математики, які сприяють підвищенню математичної культури учнів, розвивають мислення, математичні та творчі здібності учнів. |
Олексієнко Наталія Петрівна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст.. |
Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.
|
Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
|
Мистецтво усного обчислення /10 ст. |
В даній роботі пропонуються прийоми тренування розумових здібностей на основі усного обчислення,що поліпшить рівень знань та швидкість мислення учнів |
Федько Тетяна Іванівна, вчитель математики КЗО «Миропільська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
«Способи усного рахунку» |
У збірник ввійшли способи усного рахунку, які можуть бути використані як на уроках математики так і на уроках з інших предметів при виконанні обчислень. Використання усного рахунку робить урок більш продуктивним, розвиває логічне мислення, пам'ять школярів. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
9 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Вивчення теми «Многокутники» за дистанційною формою навчання /15 ст. |
Робота спрямована на надання допомоги учневі 9 класу самостійно опанувати тему «Многокутники». В роботі подані завдання Держстандарту по даній темі з вказівками щодо їх виконання, а також диференційовані завдання для самостійної та контрольної робіт. Рекомендовано для вчителів математики; до усіх завдань є відповіді. |
Вовк Людмила Георгіївна, вчитель математики КЗО «Криничанська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області».
|
Використання комп’ютерів на уроках математики. / 8 ст. |
Програми для перевірки знань учнів з теми « Площі» 9 клас. Рекомендовано для використання на уроках математики при проведенні самостійних робіт |
Водоп’янова Л.М., вчитель математики та інформатики, КЗО « Микільська на Дніпрі середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів». |
«Використання методу повторення при підготовці учнів 9 класу до державної підсумкової атестації»/ 20 ст. |
Даний посібник містить завдання, що допоможуть вчителю грамотно та ефективно організувати повторення навчального матеріалу для підготовки учнів 9 класу до державної підсумкової атестації. Показана різна структура уроків повторення. Завдання зібрані в уроках повторення допоможуть учневі класифікувати вивчене, використовувати різні творчі підходи до розв’язку задач з математики, встановлювати логічні зв’язки між математичними поняттями. |
Гапонюк Світлана Володимирівна, вчитель математики, КЗО «Звонецько-Хутірська НСЗШ І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
Олімпіади юних математиків: способи розв’язування задач підвищеної складності / 38 ст. |
В посібнику подані зразки розв’язування математичних задач, які пропонувалися учням 6 – 9 класів під час проведення шкільних, районних та обласних олімпіад, конкурсів, турнірів. Вчителька пропонує оригінальні способи розв’язування задач, які застосовували її вихованці. |
Зінченко Валентина Марківна, вчителька математики Комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”. |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Збірка матеріалів для позакласної роботи / 19 ст.. |
Матеріали для позакласної роботи з математики пропонуються як вчителям так і учням.
|
Рудова Любов Володимирівна, заступник директора з НВР, вчителька математики КЗО «Березнуватівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
|
Математика - барометр цивілізації. /21 ст. |
Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації |
Слаква Валентина Миколаївна, вчитель математики, КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
Основні результати вивчення курсу “Алгебра 9 клас” та приклади контролю за їх досягненням /36 ст. |
Матеріал брошури дозволить вчителю диференціювати викладання предмету. Дібрати різнорівневі завдання для контролю засвоєння знань учнями. |
Фокін Олексій Вікторович, вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти “Петриківська неповна середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області. |
10 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Моделі: "Геометрія своїми руками" / 12 моделей. |
Матеріал допомагає наочно уявити стереометричні моделі правильних многокутників, розділ геометрії "Перпендикулярність в просторі".
|
Бойко Олександра Миколаївна, вчитель математики, Комунальний заклад освіти "Тритузнянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області |
«Рівневі завдання з фізики для 10 класу» |
У збірник ввійшли рівневі завдання для учнів за програмою 10 класу. Посібник призначений для перевірки теоретичних знань з фізики, а також знань фізичних законів і формул. Завдання складаються з чотирьох блоків (по п’ять питань у кожному), які відносяться до різних рівнів складності |
Голіченко Валентина Дмитрівна, вчитель математики та фізики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
«Дидактичний матеріал з математики для вчителя»,/15 ст. |
Матеріал розрахований для учнів 10-11 класу, вчителів математики при вивченні теми «Показникові функція», «Логарифмічна функція», «Тригонометрична функція» |
Головко Наталія Григорівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
Навчально – методичний посібник з математики для дистанційного навчання учнів 10-го класу / 25 ст |
Посібник містить теоретичний матеріал для самостійного навчання учнів. |
Григоренко Сергій Миколайович, вчитель математики комунального акладу освіти «Широчанська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
«Саморобні паперові наочні посібники із стереометрії» / 12 ст. |
Наочні посібники виготовляються в позаурочний час на заняттях математичного гуртка. Ця робота сприяє більш глибокомузасвоєнню учнями шкільного курсу математики і того матеріалу, що вивчається у гуртку. Використання посібників на уроках допомагає унаочнити виучуваний матеріал, розвиває просторову уяву |
Компанієць Лідія Федосіївна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
Поліграфічна продукція, «Різноманітні способи розв’язування тригонометричних рівнянь»,/20 ст. |
Охоплює матеріал з тригонометрії, призначений для учнів загальноосвітніх шкіл та вчителів. У ньому розглянуто основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь та нерівностей |
Кульбіда Ірина Василівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
Математичні диктанти для 10 класу /20 ст. |
У дану розробку ввійшли завдання, які регулярно і систематично використовуються на різних етапах уроку. Математичні диктанти дозволяють перевірити рівень логічного, комбінаторного й візуального мислення учнів і здійснити контроль рівня їхніх навчальних досягнень. Щоб полегшити працю вчителя в кінці кожного математичного диктанту подані відповіді |
Овдієнко Ліана Олександрівна, вчитель математики комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
Математика - барометр цивілізації. /21 ст. |
Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації |
Слаква Валентина Миколаївна, вчитель математики, КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |
11 клас
Назва роботи |
Анотація |
Автор |
Моделі: "Геометрія своїми руками" / 12 моделей. |
Матеріал допомагає наочно уявити стереометричні моделі правильних многокутників, розділ геометрії "Перпендикулярність в просторі".
|
Бойко Олександра Миколаївна, вчитель математики, Комунальний заклад освіти "Тритузнянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області |
«Дидактичний матеріал з математики для вчителя»,/15 ст. |
Матеріал розрахований для учнів 10-11 класу, вчителів математики при вивченні теми «Показникові функція», «Логарифмічна функція», «Тригонометрична функція» |
Головко Наталія Григорівна, вчитель математики, комунальний заклад освіти «Незабудинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
Дистанційне навчання. Нестандартні форми розв’язування тригонометричних рівнянь /10 ст. |
Робота призначена для випускників шкіл, які готуються до зовнішнього незалежного оцінювання . Розглянуто форми і методи розв’язування тригонометричних рівнянь, які не розглядаються в шкільному курсі, але в більшості своїй є універсальними. Доповнено тестами для самоперевірки |
Григоренко Наталія Василівна, вчитель математики Комунального закладу освіти „Солонянська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області”. |
Математичні тести з теми «Піраміда та її застосування» / 16 ст. |
Тестові завдання підібрані з урахуванням програмових вимог геометрії 11 класу. Завдання розраховані для учнів 11 класі і диференційовані за трьома рівнями складності. Дані завдання можна використовувати як для навчальної роботи так і для контролю рівня навчальних досягнень учнів. |
Зірніченко Галина Іванівна, вчителька математики, КЗО «Єлізарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
Логарифми. Логарифмічні рівняння і нерівності /15 ст. |
Метою посібника є надання методичної допомоги при вивченні теми «Логарифми. Логарифмічні рівняння і нерівності». Він буде корисний учням у підготовці до уроків та зовнішнього незалежного оцінювання, а також вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. |
Земляна Тетяна Іванівна, вчитель математики комунального закладу освіти «Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
«Елементи цікавої математики» /8 ст. |
Цікаві факти з життя відомих математиків та історії розвитку математичних понять, доведення відомих теорем зацікавить учнів і урізноманітнить навчальний матеріал. |
Коваленко Надія Михайлівна, , вчитель математики, КЗО «Новомар’ївська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів». |
Практикум з розв’язання рівнянь з параметрами / 30 ст. |
Посібник пропонується як навчально-методична розробка для вчителів математики та учнів, які особливо цікавляться поглибленим вивченням математики. Збірник стане у пригоді для успішної підготовки до ЗНО та ДПА. |
Ковальчук Ольга Іванівна, вчитель математики, КЗО «Олександропільська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області» |
«Саморобні паперові наочні посібники із стереометрії» / 12 ст. |
Наочні посібники виготовляються в позаурочний час на заняттях математичного гуртка. Ця робота сприяє більш глибокомузасвоєнню учнями шкільного курсу математики і того матеріалу, що вивчається у гуртку. Використання посібників на уроках допомагає унаочнити виучуваний матеріал, розвиває просторову уяву |
Компанієць Лідія Федосіївна, вчитель математики, КЗО Василівська загальноосвітня середня школа-інтернат. |
Поліграфічна продукція. Посібник для підготовки учнів до зовнішнього оцінювання “Секрет успіху ” |
Посібник призначений для використання на додаткових уроках математики та репетиторства |
Купрієнко Віктор Володимирович, вчитель математики, Башмачанська середня загальноосвітня школи |
Математика - барометр цивілізації. /21 ст. |
Математика – найважливіша наука, створена нашою цивілізацією. Тому шлях у сучасну науку лежить саме через неї. Будучи феноменом загальнолюдської культури, математика відкриває шлях шкільній молоді до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації |
Слаква Валентина Миколаївна, вчитель математики, КЗО «Привільнянська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області». |
«Комп’ютер на уроках математики» |
Процес комп’ютерізації освіти веде до постійного поширення використання комп’ютерної техніки в навчальних закладах. Цікаві можливості надає її використання на уроках математики; виконання вправ, практичних робіт, тестів, створення презентацій, тощо. |
Фокіна Любов Олексіївна., вчитель математики та інформатики, Комунальний заклад освіти «Дзержинівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради дніпропетровської області» |