Шановні колеги - однодумці!
Наша команда прагне налагодженню співпраці з усіма зацікавленими сторонами, і сподівається, що розміщена інформація, зацікавить вас, надасть можливість ознайомитись із досвідом та досягненнями педагогів навчальних закладів району, їх творчими здобутками, інноваційним педагогічним досвідом, новими ідеями і знахідками. Ми навчаємося у досвідченіших колег і шукаємо свої шляхи розвитку та удосконалення. Водночас намагаємося бути корисними для колег-педагогів і готові до співпраці з Вами.
Дякуємо усім, хто підтримує нас в розбудові освітнього простору та організації мережевої інтерактивної взаємодії.
З повагою Солонянський РНМК
Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш
Сутуга Олексій Миколайович, виконуючий обов'язки директора Солонянського РНМК.
Педагогічний стаж: 37 років
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, «Учитель–методист»
Пріоритетні напрямки роботи: організаційно-методичний супровід розвитку системи профільного навчання, діяльності освітніх округів
Копейко Тетяна Михайлівна, методист Солонянського РНМК з бібліотечних фондів
Педагогічний стаж: 34 роки
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, «Учитель–методист»
Пріоритетні напрямки роботи: науково-методичний супровід діяльності шкільних бібліотекарів, методична допомога у створенні, оновленні й ефективному використанні бібліотечних фондів
Ми проводимо на роботі кращу частину свого життя.
Потрібно навчитися працювати так, щоб робота була постійною життєвою школою
Некрасова Тетяна Степанівна, методист Солонянського РНМК з питань моніторингових досліджень
Педагогічний стаж: 29 років
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, "Учитель-методист"
Пріоритетні напрямки роботи: координація розширення мережі напрямів моніторингових досліджень; широке впровадження моніторингових процедур у методичну роботу
Якщо хочете мати успіх, ви повинні виглядати так, начебто ви його маєте
Грабко Тетяна Анатоліївна, методист Солонянського РНМК з питань виховної роботи
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, "Учитель-методист"
Педагогічний стаж: 28 років
Пріоритетні напрямки роботи: організаційне та науково-методичне забезпечення організації виховного процесу у ЗНЗ району відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів
Некрасов Володимир Олексійович, методист Солонянського РНМК з питань психологічної підтримки
Педагогічний стаж: 31 рік
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, "Учитель-методист"
Пріоритетні напрямки роботи: координація психологічного забезпечення навчально – виховного процесу та організації соціально – педагогічного патронажу у дошкільних та в загальноосвітніх навчальних закладів
Неробство послаблює тіло, праця зміцнює; перше призводить до передчасної старості, друге забезпечує довгу молодість
Шмигельський Микола Степанович, методист Солонянського РНМК з фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи
Педагогічний стаж: 31 рік
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, "Учитель-методист"
Пріоритетні напрямки роботи: науково-методичний супровід роботи по організації позашкільної та позакласної спортивно-масової та військово-патріотичної роботи
Жити - значить працювати. Праця є життя людини.
Счастливцева Марина Анатоліївна, методист Солонянського РНМК по роботі з медіаресурсами, адміністратор сайту
Педагогічний стаж: 25 років
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: перша
Пріоритетні напрямки роботи: використання медіа - ресурів та інформаційний супровід діяльності РНМК
Гарус Людмила Миколаївна, методист Солонянського РНМК по роботі з обдарованими дітьми
Педагогічний стаж: 27 років
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища, "Учитель- методист"
Пріоритетні напрямки роботи: науково-методичний супровід організації роботи з обдарованими дітьми
Від правильного виховання дітей залежить добробут народу
Голощапова Людмила Петрівна, методист Солонянського РНМК з дошкільного виховання
Педагогічний стаж: 13 років
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання: вища
Пріоритетні напрямки роботи: науково-методичний супровід роботи з організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах району, використовуючи різноманітні форми методичної роботи з педагогічними кадрами